donderdag 5 februari 2009

Introductiedagen Atheneum Genk



We zijn 2 vrijdagen naar het atheneum in Genk geweest om kennis te maken met het secundair onderwijs. In de vorm van workshops leerden we veel over de middelbare school. Hieronder enkele reacties:
* Tuur: Het was heel fijn, vooral het ASO gedeelte.
* Oguzhan: Latijn was heel leuk, maar echt heel leuk. Wetenschappen en T.O. was ook leerrijk.
* Dilhan: Ik vond alles leuk en leerzaam. Ook de 2 uur turnen en latijn.
* Mohammed: In BSO en TSO was het leuk om eens met de handen te werken, maar ASO was superfijn.
* Mehmet-Ali: Ik vond turnen het leukst.
* Selen: Ik vond het heel leuk. Dina en Mehmet-Ali waren de beste sporters.
* Aziz: Aan de TSO kant vond ik het fijn, ASO vond ik wat minder.
* Berna: TSO en BSO was super, vooral haarzorg en voeding. Bij ASO vond ik muziek het fijnste.
Alle leerlingen hebben 2 boeiende dagen beleefd, hebben het secundair onderwijs al werkend kunnen ontdekken, ...