dinsdag 17 april 2012

Bosklassen: DAG 2



Dag allemaal,

De tweede dag van onze bosklassen zit er weer bijna op. Het was fantastisch! Alleen vraag ik mij wel af hoe onze jongens thuis slapen? Volgens mij maken ze 'onbewust' nachtlawaai...
In de voormiddag hebben we een bodemonderzoek gedaan. Daar hebben ze kriebelbeestjes mogen vangen en met een determineertabel moeten uitzoeken welke beestjes het waren. In de namiddag hebben we cluedo gespeeld. We hebben de kinderen van hun knapste kant gezien. Het waren echt rechercheurs. We wisten niet dat meester Bart zomaar met een wandelschoen iemand zou VERMOORDEN??? Gelukkig was het maar een spel.

Nu zijn de kinderen gezelschapsspelletjes aan het spelen en dadelijk gaan we ze weer onder de wl leggen.

Hieronder enkele ervaringen van de kinderen:

Dilay: Het was vandaag heel koud, maar omdat het zo leuk was, heb ik dat bijna niet gemerkt. We hebben in groepjes gewerkt. Leuk!

Buket: Gisteren was het sluipspel heel fijn omdat we tijdens de avond met een zaklamp een raadsel moesten oplossen.

Esad: De activiteiten zijn hier heel fijn, maar het eten is niet zo lekker.
(Juf Annelies vindt dat ik complimenten heb ;-) )

Assia: We waren haasje over aan het spelen. Iemand kwam op mijn rug en ik was naar achter gevallen. Daardoor ben ik met mijn hand in de brandnetels gevallen. Dat deed wel even pijn, maar nu jeukt het alleen nog maar een beetje.

Groetjes en... tot morgen!!!!!